Vanita - a kristályszappan

Új edzésformák, csak HALADÓKNAK!

Van, akinek nem elég a futás (mint nekem, akinek tökéletesen bevált), hanem szereti érezni, ahogy megküzd az áhított külsőért. Ha Te is ehhez a "soha nem adom fel" csoporthoz tartozol, akkor biztos vagyok benne, hogy tetszeni fog az a két új mozgásforma, amit most bemutatok. Annyit ígérhetek, mindkettő a  haladó kategórába való.

1. Spartan Fighter Training

Ez a funkcionális edzésmódszer eredetileg küzdősportolók és harcművészek fizikai képességeinek fejlesztése céljából született meg, de ma már bárki kipróbálhatja, aki érdeklődik a nem szokványos edzésformák iránt. A finn Antti Nurmi által megalkotott erőnléti edzéskoncepció jelszava: „Soha ne add fel!”. Amellett, hogy keményen megdolgoztatja a tested, fejleszti az állóképességet, az erőt és igen változatos edzésmunkát tesz lehetővé. A számos saját testtel végezhető izomfejlesztő gyakorlat mellett kalapácsot, köteleket, kettlebelt hív segítségül, és több gyakorlatot párban lehet/kell végezni. Egy edzés végére nemcsak fizikailag érzed majd úgy, hogy alaposan megmozgattad a tested, de alkalomról-alkalomra legyőzheted önmagadat is.

2. Speed Slim Training

Ezt az edzésformát egy magyar edző, Avar András dolgozta ki. Lényege, hogy egyszerű, mindenki által ismert és végrehajtható, mégis fárasztó gyakorlatokból épül fel. A négyütemű fekvőtámaszok, guggolások, felugrások, és talajon végezhető gyakorlatok lendületes kombinációjából álló mozgássor keményen megdolgoztatja a testet, a váltakozó ütemű és intenzitású mozdulatsorok pedig a kalóriaégetést garantálják. Ami biztos, hogy óra végére, a ruhádon egyetlen száraz felület sem lesz. Kárpótolni fog cserébe viszont, hogy hamar szálkás, formás izmokra tehetsz szert.

Vanita tipp: Edzés után tusoláshoz vagy fürdéshez próbáld ki a Borsmenta krémszappant, amely kellemesen felfrissít, vagy az Ametiszt tartalmú krémszappant, amely segítheti a fájdalom csökkenését és a zúzódások gyorsabb gyógyulását.

Fotó: fitmad